Har du brug for hjælp til SEO? Så lad mig hjælpe dig. Jeg har 15 års ekspertise inden for SEO, hvor jeg har hjulpet adskillige kunder med at forbedre deres placeringer på Google. Jeg er også klar til at hjælpe dig og din forretning med at få flere besøgende fra Google-søgninger. SEO-optimering er helt centralt for at få flere kunder til din virksomhed i dag, og derfor er det også meget vigtigt, at du har styr på din SEO.
Google søgemaskineoptimering – hvad er det?
Kort fortalt handler Google søgemaskineoptimering om at få en side så højt op på Googles søgeresultater som muligt. I forhold til SEO-optimering er der fokus på de såkaldt organiske søgninger – det vil sige de søgeresultater, som ikke koster penge. Hvis du f.eks. ejer en skobutik, vil du højst sandsynligt gerne ligge højt på Google på søgninger som ”Herresko på tilbud” eller ”Damesko størrelse 37,” da disse er relevante for din forretning som skobutik. SEO-optimering handler derfor om, at din hjemmeside kommer så højt på Google som muligt på relevante søgninger.
Der er også flere andre fordele ved søgemaskineoptimering – hvis Google vurderer, at din SEO er god, så vil du også kunne spare penge på Google Ads (dvs. de betalte annoncer på Google). Samtidig er SEO en type marketing, som holder i lang tid, da søgninger er relativt stabile over tid (selvfølgelig med udsving i forhold til aktuelle emner.) Med lidt arbejde og rådgivning kan du derfor i lang tid få en stabil trafik til din hjemmeside fra Google med SEO-marketing.
Optimering af hjemmeside
Hvis din hjemmeside skal rangere højt på Google, så skal den også optimeres, så Google synes godt om den. Det kræver, at en fagperson med ekspertise kan vurdere, hvordan hjemmesiden skal optimeres, så den kommer højere op i Googles søgeresultater. Det kan f.eks. være ved at gøre hjemmesiden hurtigere og at registrere hjemmesiden på en måde, så Google kan forstå den. Det er enormt vigtigt, at der bliver lavet en Google-optimering af din hjemmeside, da meget andet SEO-marketing ellers er spildt arbejde, hvis din hjemmeside ikke er optimeret til Google.
Over 15 års erfaring med SEO-optimering for firmaer
Søgemaskineoptimering er et felt, som altid er under forandring og udvikling. Derfor kan det kun komme dig til gode at vælge en ekspert, som har mange års erfaring med SEO, men som også føæger med og ikke “bare” gør som i gamle dage. En som hurtigt og effektivt kan identificere de udfordringer, som din virksomhed har med jeres SEO.
Det hjælper også hvis du fremstår som specialist inden for dit felt og her ligger min kerne kompentence.
Udover at være SEO har jeg også en baggrund som programmør, hvor jeg har arbejdet for store virksomheder som Microsoft, Saxo Bank, Novo Nordisk og DSB. Dermed har jeg også en indgående teknisk viden om programmering og hjemmesider. Det er klart en fordel i forbindelse med Google søgemaskineoptimering, da der er områder, hvor det kræver, at man har en teknisk indsigt i opbygningen af hjemmesider. Optimering af hjemmesider er – som allerede beskrevet – helt fundamentalt for SEO.
Klar til at blive specialist?
Jeg er klar til at hjælpe dig med at blive specialist inden for din branche, så du kan blive fundet først af dine kunder på Google. Som beskrevet skal du i dag klare dig godt i Google søgemaskineoptimering, så du kan blive fundet før dine konkurrenter. Hvis du halter efter i din SEO-optimering, er konsekvensen færre kunder og dermed tabt indtjening. Derfor skal du i allerhøjeste grad prioritere, at din SEO er helt i top.
At du samtidig kan blive anset som specialist/ekspert af Google + dine kunder er kun et stort plus på bogen.
E-A-T: Ekspertise – Autoritet – Tillid – Har du det hos Google
E-A-T står for ekspertise, autoritet og troværdighed. Begrebet stammer fra Googles retningslinjer for Search Quality Rater, og det blev kendt efter den berygtede Medic Update i august 2018. E-A-T er en af de faktorer, som Google bruger til at vurdere den overordnede kvalitet af en webside.
Det er netop denne faktor jeg hjælper med at opbygge hos Google, men samtidig også hos dine potentielle kunder.
SEO-optimering priser
Priserne for Link Building svinger meget. Mange bureauer tager væsentlig mere for samme link end jeg gør. Dels fordi de enten køber af mig og sælger videre eller fordi, de har en masse overhead i form af projektledelse. Ting der ikke spildes tid på hos mig.
Der er en række forskellige abonnementsmodeller, som du kan vælge imellem. Bl.a. kan du vælge at tegne enten et kvartals- eller månedsabonnement. Fælles for dem er dog, at du får fem specialistartikler hver måned, som er med til at få din hjemmeside højere op på Googles søgninger. Desuden får du hjælp til SEO, som er specifikt tilpasset dit fag. På den måde er SEO-optimeringen indrettet efter netop din specifikke branche. Det gør, at du får dobbelt så meget ud af SEO-arbejdet som andre steder!
Med venlig hilsen
Lennart Øster